Wednesday 4 May 2011

err saya budak baru :)


 
eh eh salam perkenalan semua. err sebenarnya ni first entry sebab sebab masa masa saya sangatlah terluang kebelakangan ini lalu mencetuskan firasat untuk membuat blog ini. :) **ohh saya sengaja buat buat berbahasa skema. lalu firasat yang timbul akibat daripada perasan bosan yang menguasai hari hari ku ini telah berjaya memujuk sahabat lamaku, ikmal hanis untuk menyusahkan dirinya membuatkan satu blog buat ku. dengan semangat yang entah datang dari mana, blog tak seberapa sihat ini siap dibikin. terima kasih anda :)


**ni lah kawan saya yang bsusah payah tu. serabai ja kan? :P

3 comments:

  1. hahahx..apa la boh pix xlawa

    ReplyDelete
  2. da nih gambaq latest ang tolong aku. hahhah :P

    ReplyDelete
  3. tqok3..aiyaa,,cpt wat entry bqu..dah wat t mcj ak ok..

    ReplyDelete