Thursday 5 January 2012

exam week

assalamualaikum! :D

sambil baru bangun tidur dan perut yang lapar entry kali ini ditulis.
kenapa baru bangun tidur? hah. sebab baru lepas berperang. its my final exam. hoaah.
tanggal pagi jam sembilan, bermula peperangan antara aku dan soalan tamadun islam dan tamadun asia..

ni kertas soalannya. XD

its more about history dan masa jawab tadi rasanya sama macam jawab kertas sejarah masa SPM 2009 dulu. huehue. masa dua jam tu takdalah lama mana pun, nasib baik cukup2 je aku tembak. pakai ja peluru apa yang ada.hikhik. apa pun, insyaAllah aku yakin, aku dah buat yang terbaik !~


satu dah settle, nak berperang dengan 4 lagi subjek! yang tengah menunggu giliran..


MALAYSIAN LEGAL SYSTEM 7jan
CONSTITUTIONAL LAW 9jan
LAW OF TORT 13jan
LAW OF CONTRACT 16jan

ok ni semua subjek law. core subjek. how can i make it? dear family and friends do wish me luck. sokongan kalian buat saya lebih lebih bersemangat! :D


Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya:
"Siapa yang keluar untuk menuntut ilmu maka ia berjuang fisabilillah hingga ia kembali".
Riwayat At-Tarmizi dan Ad-Darimi


No comments:

Post a Comment